niedziela, 19 lipca 2009

Mowa wstępna

Nazywam się Ryszard Miśkiewicz i jestem po 50-tce. Mam różne przemyślenia dotyczące przyszłości, które chciałbym utrwalić jak również podzielić się nimi z innymi, którzy również niekiedy zastanawiają się " a co jutro?". Blog jest kierowany nie tylko do ludzi po 50-tce ale również do osób znacznie młodszych, przed którymi również " jutro" to wielka niewiadoma. Nie będę tutaj mówił o żadnych wróżbach czy czarnej magii, lecz o zwykłej codzienności z którą przychodzi nam się zmierzyć. A codzienność jest nieco inna dla każdego z nas. Jedni radzą sobie lepiej inni może nieco gorzej. Wydaje mi się jednak, że we wszystkich z nas jest potrzeba "wygadania się" a być może i oczekiwanie jakiejkolwiek pomocy , czy wymienienia się poglądami na "gryzący" nas temat z innymi. Pierwszy mój tekst jest informacją o czym będę pisał, czym się będę dzielił z przeglądającymi moją stronę.

ryszard50plus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz